27 Mart 2010 Cumartesi

1sarhoş 2 sarhoş :)

Aslında uzun zaman önce olması gereken bir buluşmaydı bu. Evet damlalarda kalacaktım. Ona ne kadar kızsam da hatta uzun bir süre birbirimizi çok ihmal etmiş olsak bile yeter yahu görüşme zamanı artık.  Damlanın erenden henüz ayrılmış olması, benimde fazlaca alkolümün gelmesi sebebiyle iyice bir kafaları bulmaya niyetlendik. Marketten içecekleri ve abur-cuburlar yüklendikten sonra 2. adres mutfaktı.  Canım arkadaşım damla da mutfak konusunda en az benım kadar kabiliyetsiz. Hatta öyle ki benim gibi pek beceriksiz biri  onun yanında oldukça  yetenekli sayılabilecek türden. Bizim için gayet sıkıcı ve zor olsa da bir şeyler hazırlayıp karnımızı doyurabildik. Sonrası oldukça eğlenceli.  Çerezler-içecekler ve volümü ultra yüksek müzikleri açarak gecemizi oldukça keyiflendirdik.  O kadar anlatacak şeyimiz varmış ki. Birbirimizin özelini o kadar bilmez olmuşuz ki.  Kimi zaman gülmekten, kimi zaman da hüzünden doldu gözlerimiz. Hem güldük hem içtik hem ağladık. Konuştuk konuştuk konuştuk. Ve her ne olursa olsun biz üstesinden geliriz, kaçmaz. Sıkı durun bunu da atlatacağız. Sadece biraz zaman.
Damla henüz 1. Miller da nasıl başarabildiyse sarhoş oldu. Çok merak ediyorum acaba bir insan 1.miller da nasıl kafa olur yahu? Ama öyle böyle değil, bildiğin kör kütük sarhoş. Baktım ki damlanın kafası alkolik kafası o zaman benim kendimi frenlemem gerekli. Yok çünkü bende damla kadar çabuk olmasa da anında kafayı bulanlardanım. Bu kez yanımızda nurdan falan da yok 
( hatırlayınız; bizim ev. Damla ve benim evden kaçma uğraşlarımız, zavallı nurdanın bize sahip çıkma çabaları, camları kapıları kitlemesi falan.)  o yüzdendir ki bu gece de aynı görüntüleri yaşamamak adına, ki aslında yaşasakta sorun değil de, bizi dizginleyebilecek kimse yok yanımızda sorun o yani.
Alkolün kanımıza fazlaca işlemesinden sonra gereksiz ve onca saçma tavır sergileyişimizin ardından  kısacıkta olsa sızıp kalmışız olduğumuz yerde. Hayatın ender güzelliklerinden olan uykuda  her güzel şeyin çabuk bitişinden ötürüdür ki hemencecik bitiverdi. 9 gibi saçma ötesi bir saatte kemerburgazda aldık bu kez soluğu.  Uykumuzun tamamen açılmasının ardından gayet sağlıklı kepekli sandwichlerimiz ve içeceklerimizle az kalorili bol lezzetli bir kahvaltı yaptık.
Bu arada nemciye ve damla yaklaşık 1 yıldır gereksiz bir konudan ötürü konuşmuyorlar. Damlanın dün ki sarhoş halini fırsat bilip ikisini barıştırmak haliyle bana düştü. Gece telefonda konuşup bu gün için birlikte planlar yaptık.  Kemerburgaz maceramızın ardından İstinye sahiline doğru yol aldık. Sımsıcak havada boğaz manzaralı terasımızda kahvelerimizi yudumladık güzelce. Ve ben damlaya saçma ötesi bir fal baktım.  İçinde binbir çeşit hayvanın ve shrek’in olduğu  ahaha. Evet uykusuzluğa reğmen bu gün güzel bir gündü. Rotamızı  bu kez de ist. parka  çevirdik. Neco barışla buluşmak için hazırlanmaya bizde doğru ist.parka.  bolca alışveriş yapıp para harcamanın verdiği tarifsiz bir hisle doldu içimiz. Ahah.
Bu arada sabahın köründe kemerburgazda gördüğümüz o çokkkkk yakışıklı çocuğu yaklaşık 6 saat sonra çirkin sevgilisiyle ist.parkta görmemiz günün bombasıydı.  Dünya gerçekten de küçük. Saatin hızla geçmesi üzerine ben Sarıyer damla da Bahçeköy semalarına doğru yola koyulduk. Hehe şuan evimdeyim. Alkollü, saçmalamacalı, bol gülmeli damla ve necolu bol gezmeceli çokk keyifli 1,5 günün ardından canım odamdaym. Özlemişmiyim yoksa evimi. Hihihihihi. Aa yarın maç var hadi bakalım. Yeneriz biz, kesin yeneriz. Hatta 1-0 diyorum ben. 1-0 olsun bizim olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder