23 Mart 2010 Salı

Merve'ye


2 yaşımı henüz bitirmiştim ki sen geldin eve. Tek kız torun saltanatlığımı sallandırdın resmen, büyükbabamın canıydım ben, kimseyle paylaşamadığımdı --ki geldin bir şekilde. Buz gibi soğuk bi kış günü (günüymüş, doğal olarak hatırlamamın mümkünatı yok). Ne yalan söyleyeyim önceleri pek hoşlanmadım bu durumdan. Tek olmak özeldi güzeldi. Bir sürü artısı vardı, paylaşmak zorunda değildim ki hiçbir şeyimi. Hem nerden aklıma gelecekti benim tatlı mervişim olacağın, seni bu kadar sevebileceğim falan. Dediğim gibi ilk karşılaşmamız pek hoş olmasa da sen her şeyime ortak olmayı göze almışcasına geldin eve. Kışlar, yazlar, ilkbahar, sonbahar derken tüm mevsimlerin güzelliklerini yaşadık beraber…  bahçede oynadığımız yakalamaçlar, evcilik oyunlarımız, amaçsız sohbetlerimiz, senin kamyonun kasasında kalışın, türk filmlerine bağımlılığın, evde oturmayı ekstra fazla sevişin, uyuşukluğun, inatçılığın, tatlı gülüşün.. şuan aklıma gelmeyen bir sürü şey, bu liste epey uzar böyle…
Sabahlara kadar dertleşmelerimiz. Aslı-sen ben ve olmazsa olmaz turuncu örtülü yatak. Ahh ahhh neler biliyor o turuncu örtü. Kimsenin bilmediklerini, tüm kızgınlıklarımızı, mutluluklarımızı, saçmalıklarımızı, heyecanlarımızı, gözyaşlarımızı, ilk aşkları…. neler neler…  kimseye anlatamadıklarımızı dinledi çoğu zaman, iyi bir dinleyici iyi bir sırdaş oldu bize… bizi en az bizim kadar tanıyor o turuncu örtümüz.  Hatırlıyor musun parkpormann!!  ahah konsere girememiştiniz yaşınızdan dolayı ve ben (öhöm öhöm) gelip ee o zamnlar 19 dum tabii konsere sokmuştum sizi. Deniz dönüşü pancar gibi kıpkırmızı bi suratlaaaaa!!!! Ahh Merve ahh. Özledim bende şimdi seni. Kenan konserlerimiz vardı bir de 4 yıl falan her yazz. Temmuzzz …. Güzel temmuz. İlk konseri hatırlıyor musunn?? Senin ısrarla hacı sakallı dediğin halbuki kirli sakallı olan tatlı çocukcağız :) hani adını bilmediğim ama yaşı 23 olan:) öyle tatlı tatlı bakıştığımız, bak aklıma düştü şimdi, nerelerde acaba ne yapıyor kimbilir. 27 olmuş bu arada yaşı onun. Çok güzeldi her şey, özellikle şu son 2 yaz hep beraberdik. deniz maceralarımız, arada kafayı buluşlarımız, gezmelerimiz, aslı, sen, ben son ses müzik eşliğinde ev partilerimiz ve amaçsız danslarımız :) O kadar alıştırdın ki kendini bana şimdi yokluğunu çok hissediyorum. Zaten eskilere takılıp kalan çok özleyenlerdenim -ki zaten bu aralar ağlamaya bahane arıyorum her nedense, aklıma düştü o güzel günlerımız. Off Merve off.  Şimdi burada olmanı o kadar isterdim kı herneyse falan değil! Cidden istiyorum çok istiyorum ve benim de senınle konuşmaya çok fazla ıhtıyacım var. Özlemek fena şey yahu. Buyudukçe, mesefeler girince insanların arasına ve istediğini o an yapmak ımkansızlaşınca herhangi nedenlerden dolayı daha da beter oluyormuşş. Şimdi yanında olup konuşmaya ihtıyacım var senınle ama lanet olsun kı yarın sabah erkenden kalkıp gıtmek zorunda olduğum bır işim ve sorumluklarım var. Senin de okumak zorunda olduğun 5 yılın gıbı. Eskıden 1 kat kadar yakınımdaydın, 1 msja yanımdaydın ya da yanındaydım ama şimdi aramıza 1 msj ya da çağrıyla yanında olamayacağım uzaklıkta bir mesafe girdi. Herneyse daha da duygusala bağlamayalım o zaman. 1 ay kalmış sadece 1 ayy. Sonra burdasıınn yuppiiiii. Tatlışımm iyi ki varsınn senn. Hepp olll. Guzel yuzunlee tatlı dılınlee cadılığınlaaa bilmişliğinle kokoşluğunlaaa hep yanımda oll…. :)
aaaaaa unutmadan bab-bib-bob-buuuubbbbbbb :)
ahahah lafları geveleme merveee!!!!!  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder