25 Mart 2010 Perşembe

Rüyalar 2*

Saçma rüyalar serim tüm hızıyla devam etmekte. Hayal gücü ultra güçlü geniş ve aşırı gelişmiş olan ben olayı abartarak rüya tanımını değiştirircesine olaya farklı bir boyut kazandırıp devamlılığı olan rüyalar serisindeyim şimdi de. Hatta öyle ki her gece baya bir merakla yatıyorum yatağıma, acaba bu gece neler olacak rüyamda diye. Yahu hangi insan dün gece gördüğü rüyanın devamını bu gece görebilir ki? ya da kimin bu enteresan rüyalar serisi bu kadar uzun ve kararlı bir devamlılık izleyebilir ki? Resmen normal hayatımın haricinde bir de hayal dünyamın yarattığı benle her gece rüyalar alemini ziyaret etmekteyim. Devamlılığı olan, sezon arasına girmeyen reklamların işgal etmediği bazen aşırı güzel  bazen de (-ki çoğunlukla) saçmalık ötesi bölümleri devam ediyor rüyalarımın. Oldum olası hayal gücüme hitap eden herşeye bayılırım, ki bu yüzdendir gördüğüm yaratıcılık sınırlarını alt eden, çoğu zaman şaşkınlıktan beni bile ters köşeye yatıran rüyalarımla baya bi mutluyum. Yaşadığım yerler, gördüğüm kişiler, güzellikler falan mükemmeller. Normalde hiçbir türlü olamayacak cinsten hani, olabilitesi falan da yok yani. Ama bu demek değil ki benim geniş hayal dünyam rüyalarıma girmesin, her gece başrolde beni oynatarak değişik maceralara sürüklemesin. Evet sevgili ben; gerçekten çok merak ediyorum bu gece neler olacak? dün en heyecanlı yerinde malesef ki uyanarak bölünen rüyam tıpkı dünkü gibi yine kaldığı yerden devam edecek mi? bu gece başrolde bana kim eşlik edecek? bu gece soluğu nerede alacağız? nereleri gezeceğiz, kimlerle karşılaşacağız da neler neler yapacağız? ne serüvenlere atılacağız?? hadi bakalım cevaplanmamış onca soru var. merakla uykumun gelmesini beklemekteyim, ahaha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder