7 Mart 2010 Pazar

bugün


6.15 de başladı çokk hareketli günüm. Erkenden kalkmak zorunda bırakıldım, beykozda olmak gereklıydı benim için çok da alışık olmadığım bir saatte. Günün ilk saatleri pek güzel geçmesede hatta yolda uyuklasam da öğleden sonra oldukça güzeldi. Bayadır görüşemediğim ama çokk sevdiğim seldoşum aradı. telefonda hemen organize olduk hızlı bir telefon zinciri ve kızlar bizde toplanmaya karar verdik. Evde kimsenin olmaması da şansımızdı esasında, gezmeyi en az benim kadar çok seven canım annem de evde yoktu, reşat’ın da akşama kadar dersanesi vardı. Ee haliyle ev bize kaldı. Yihhuuuuuu!
Sarıyere yaklaştıkça havada bize oyun oynuyodu sanki, leventteki o masmavi bulut topluluğu yerini kara çirkin kızgın bulutlara teslim etmişti. Kara bulutlara birde sulu kar eklenınce, suratım beş karış tabi. Bi güzel ıslandım, sırılsıklam oldum resmen. Ama hiçbir şey bu gunun guzel olmasına engel olamayacaktı. Ahaha hain bulutlar istediğiniz kadar bana oyun oynayın kararın, yağın hatta beni sırılsıklam edin ama bu gun güzel bir gün, hem de size rağmen! Marketten abur-cuburlar içecekeler de alındıktan sonra ağır poşetlerimle taksi bulma telaşesi içindeydim. Yok vallahi yok, 10 dk. sonra nihayet bi taksi bulabilmemin sevinciyle seldoşumu da yanıma alarak bizdeydik artık. Neco ve Şeydanın da gelmesiyle kızlar konseyi tamamdı artık. Mutfak konusunda pek de başarılı olduğum söylenemez kabul ediyorum. Sevmiyorum uğraşmayı, yemek yapmak hazırlamak hiç bana göre değil. Bu konuda benden oldukça becerikli olan sevgili arkadaşlarım sağolsun hemen hazırladılar bişiyler ve beni  muaf tuttular mutfaktan. Ben işin müzik, içecek ve organizasyon  kısmıyla ilgilenerek baya bir rahatladım. Uzun zamandır görüşememiştik, konuşucak epey şey varmış özlemişiz yahu birbirimizi. Yedik-içtik-güldük-eğlendikk ve bir daha arayı asla bu kadar açmamaya karar verdik. Heheh Şeyda ve benim muhteşem araba kullanma  maceralarımız baya gülmemize neden oldu. Şeydanın köprüde aynı arabaya üst üste 3 kez çarpışı, benim fren yerıne ısrarla gaza basmam ve bu araba neden durmuyor ki değip arabayı azarlayışım, otobüsü solama çalışmalarım, içinden çıkamayacağım bir yola girdiğimde yanımda kim varsa direksyonu ona satışlarımızz ve bir sürü yol anılarımız. Ha bu arada Selda ve şeydaa çok sigara içiyorsunuz yaa, yeşilaycıyım ben.  Resmen bu gun bende pasif içici olarak en az sizin kadar zehirlendim. En yakın zamanda bırakmalısınız kızlar olmaz böyle. İşte böyleydi bu gün baya erken ve çirkin başlayıp süper sonlanan bir gün. Nikotin miktarı oldukça fazla olsa da güzeldi güzellll. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder