8 Şubat 2010 Pazartesi

komiksiniz-gereksizsiniz

Son zamanlarda öyle saçma diziler-programlar  yada reklamlar dönüyor ki tv.lerde onlara baktıkça ne düşünmem gerektiğini bile kestiremiyorum. 2  tane sarışın kızımız var ki şu aralar ekranlarda akıllara zarar.  yani rtük onu bunu yasaklayacağına bunlara bi el atmalı bence.  hayır yani gerçekten bu kadar aptallar mı yada aptal rolünü bu kadar iyi oynayabilecek kadar yetenekliler mi?  Sonra o gereksiz izdivaç programları! İnsanların hiç mi işi gücü aklı yok?  Hadi oraya çıkanlar normal değiller de bunların hiç mi aklı başında bi tanıdıkları yakınları da mı yok? Kimse bunlara ya bi durun napıyosun falan da mı demiyor? çıkıyorlar tv.ye yok şöyle koca arıyorum yok böyle eşim olsun istiyorum, yok zengin olsun yok parası olsun cart olsun curt olsunn… ya da hiçbiri olmasın da sizin beyninizde azıcık akıl olsun ya. O kadar acıyorumm ki onlara zavallılar bence, talkshow programları halt eder onların zırvalıkları-saçmalıkları, komiklikleri yanında. sonra geçenlerde Aşk-ı memnu da gülmekten öldüm resmen, inanılmaz bir konuşmaya tanıklık ettim. “ilk gerçek öpücüğümü istiyorum behlül”  yok artıkk! Bu ne ya? Siparişle kız mı öpülür? Ahaha saçmalık…
sonra taa eskilerden  bu yana süregelen berbat reklamlar serisi var bir de. Şöyle bi geçmişi hatırladım şimdi de. İbrahım tatlıses ve halının içinden çıkan  asenalı merinos reklamları, gol yemem … tabi ki yerim diyen Rüştü, çocukluğumdan beri tiksinerek izlemek zorunda kaldığım berbat  Ayşe teyze reklamları, saçma digitürk reklamları, bir de orkid reklamları var son zamanlarda  tv.de sıkça karşıma çıkan. Orkidler önce şezlong oluyor, ardından şemsiye:) Allahım ya bunu kim düşündü? Nasıl gereksiz bir yaratıcılıktır bu, ama ne yalan söyleyeyim ilk izlediğimde çok güldüm. Daha neler göreceğiz acaba?
Tabi bunun yanında çok başarılı reklamlarda var tabi. Cem Yılmaz’lı doritos reklamları mesela. Hahaha Eti gofreti reklamlar serisi var bir de. Koptuğum an resmen, replikler falan muhteşemm. 1 eti gofreti alana 2. aynı fiyata bla bla bla… izlemeye doyamıyorsun o cinsten yani:)
Gereksiz yarışmalar falan, küçücük çocukları o kadar yorup üzerlerinden yapılan primler falan filan, gereksiz ve bir o kadar da basit bir dünya yarışmalar… ıyyy hiç sevmem.
Tamam güzel programlar da var Beyaz ve Okan mesela, şiddetle kaçırılmaması gereken. arada bi güzel diziler de çıkıyor işte Ezel var bu ara taktığım, Kenan’ın da çok büyük etkisi var tabi o dizinin o kadar tutmasında, adam tek kelimeyle muhteşem yaa, muhteşem. Eskiden çok sevdiğim “Süper Baba-İkinci Bahar ve Sıcak Saatler ” vardı nasılda bayılarak izlerdim onları, çocukluğumun en güzel dizileriydi hiç kaçırmadığım, hatırladığımda hala gülümsediğim falan:) en favorim  “Lost ve Prison Break”  ama bunları i izlerken resmen kendinden geçiyor  insan “jack ve michael scofield” ahh ahhhh. Hayranlıkla bakılası insan ötesi bişiler, tapılasıı insanlarr, sizi klonlayıp birer tane de bana verseler aslında ;) neyse konudan sapmayalım, eğer konu benim yakışıklılarıma giderse sayfalarca günlerce yazarım ben.
Evet dediğim gibi enteresan bişiler oluyor bu aralar tv.de, güzel şeyler de izliyoruz ama o kadar kötü olan var ki, güzeli bile seçmekte zorlanıyoruz. herneyse işte içimden geldi ve söyledim bunları, ne var yani, bu kadarcık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder