19 Şubat 2010 Cuma

19.02.2010

Güzeldi bugün. Biraz yoğun biraz koşuşturmalı ama keyifliydi. Necomlaydım yine, ist.parkın altını üstüne getirdik adeta. Niyetim ayakkabı almaktı ama nerdee?? bende bu kararsızlık olduktan sonra. nerdeyse tüm mağazaları dolaştık bir sürü ayakabı denedim ama yokk, ıı ııııı beğenemedim kiii. Sevmiyorum zaten bu huyumu, karasızlık fena şey. gezdik-tozduk-denedikk hatta baya denedikk ama yok beğenemedim! baktım kı bu böyle olmayacak ayakkabı serüvenimi yarına erteleme kararı aldım. sonra alışverişimize devam ediyorduk kii, telefonuma kılıf alma fikri geldi birden aklıma, hemen girdik içeri. zaten bunda çok da kararsızlık yaşayacağım bir durum söz konusu olamazdı. alt tarafı siyah deri bir kılıf alıp çıkacaktım hemen. ama gel gör ki bende şans ne gezer, kalmamış ellerinde deri kılıp. Tam şansıma lanet olsun diye iç geçirip dışarı çıkıyordum kii renkli gözlü tatlı çocukcağız bulmuş kılıff. ahaha o kadar mutlu oldum kii, çok güzel pembe deri bir kılıf getirdi bana. aklımda olan siyahtı ama karşımda duran pembe aklımdakinden çok daha cazip geldi ve hemen aldım o tatlı pembe kılıfı:) eve kadar sabretmeliydim, çıkartmadım kılıfımı kutusundan. iradesi çok da sağlam olmayan ben eve kadar sabrettim de. ee o zaman afferim bana ahahah. küçücük bir  kılıfla o kadar mutlu oldum ki, hani küçük çocuklar yeni birşey alındığında falan elinde dolaştırır ya aynı öyleydim bende. cici kılıfımla pek bir mutluydum. sonra telefonumda katıldı aramıza süper bir üçlü olduk aahah:) yazdıklarımı okudum da, tam sevgili günlük modu yani. neyse madem ki bu gün günlük gibi yazıyorum o zaman alakalı alakasız aklıma gelen her şeyi yazabılırım. bu gun benim için çok da mutlu bir gun aslında. nihayet projemız bittii, yihhuuuu! evet evet aylardır uğraşıp üzerinde kafa patlattığımız comenius projemızde nihayet mutlu son. projemızı ankara, brüksel ve tum ortaklara yolladık. şimdi heyecanlı bekleyişş. temmuz ayında açıklanackmış proje sonuçları yani kabul edilip edilmeyeceği falan. kabul edilmesinii umud ediyorum ediyoruzz. hatta edilmezse fena bozulurum o derece!! o kadar uğraştık emek verdık, bari sonuç alalım yahuu. neyse kabul edileceğine cani gönülden inanıyorum ben ve şunu da ekliyorum temmuz ayında bı blog daha yazacağğımm. tamamıyla projemle alakalı olucak bu blog ama kabul edilişimizin mutluluğuyla alakalı falan, yani çok inanıyorum buna:) şuan o kadar uykum gelmiş ki bunu farkettım, gözlerim kapanmak,  bende kapatmamak için diretiyorum adeta hadi bakalım hodri meydan hangimiz galip gelicezz...
vee evet sonuç tıpkı beklediğim gibi, şaşırtmadı uykuu açık ara fark attıı... hatta yattm bıle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder