26 Şubat 2010 Cuma

söyle

Bugün bişeyi 40 kez söylesen de olamayacağını gördüm. bişeylerin olup olmama olasılığı beni çileden çıkarıyor. olacaksa olsun olmayacaksa olmasın. bana ikilemlerle gelme, kesin şeyler söyle bana. çıldırtma beni, dolaylı yollarla anlatma bişeyleri direk söyle çat diye. buna canım sıkkın bir şekilde. Sevmiyorum yani beklemeyi falan, olucaksa olsun olmuycaksa olmasın ama beklemiyim. yani zaten sabırsızım, beklemeye hiç gelemem o da ayrı bir konu. Sürekli bir şeyler için bekliyoruz bir şekilde, olucak mı olmayacak mı şöyle mi böyle mi, yok yok hiç gelemem ben böyle şeylere. Birşey olucaksa da olmuycaksa da sonucu her ne olursa olsun hemen öğrenmeliyim, beklememeliyim. ya da dolaylı yollarla anlatmamalı kimse bana bişiyleri. her neyse o söyleyeceği şey direk karşıma geçip söylemeli, söyleyebilmelii en azından deneyebilmeli. dediğim gibi işte esasında bişiyin olup olmaması değil asıl konu. zaten cevap ya evettir yada hayır, ortası yok bunun. direk söyleyin işte. olursa olur olmazsa da olmasın zaten. birşeyin olmayacağı varsa ne yaparsan yap, istersen 40 kere söyle olmuyo zaten. ama hemen söyle sonucu beni memnun etmese bile, üzse bile. net olarak söyle bunu bana, kelime oyunları yapmadan direk söyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder