1 Şubat 2010 Pazartesi

Keşke yapabilsem


Bu gün arkadaşım bu resmi yolladı bana, o kadar beğendim o kadar sevdim ki…
ne kadar güzel aslında 
beğenmediğimiz ama yaşamak zorunda olduğumuz, 
olmak istemediğimiz ama mecbur tutulduğumuz, sevmediğimiz ama maalesef ki içinde bulunduğumuz, hayal ettiğimiz ama gerçek olamayan yerlerin yada anların üzerine tıpkı bizde böyle bir başka resim ekleyiversek de her şey istediğimiz gibi olsa mesela… istediğimiz kişinin yada istediğimiz herhangi birşeyin resmını ıstediğimiz yere tutsak da o gerçek olsa böyleee.ne kadar harika olurdu… olayları görmek istediğimiz gibi yapabilsek yani, her şeyi yönetme hakkı bizde olsa. nefret ettiğim biri mi geldi yanıma hemen Wentworth Miller’ın resmini koysam da o yanımda olsa mesela:) ama öyle resimde bi kağıt parçasında değil, ciddi ciddi değiştirebilmeliyim gerçek olmalı en azından yapabilitem falan olmalııı… acaba böyle bir yeteneğim falan olsa neler yapardım, neler isterdim…
*Öncelikle şuan İstanbul'da olmazdım mesela, Venedik'te falan olabilirdim ya da Amsterdam, İstanbul'un sevmediğim sokaklarına eklerdim onları kendi resmimle beraber. Hemen Venedik gondollarının içine ya da Amsterdam sokaklarına… Hatta hergün yeni bir ülkede açardım gözümü, hep gezerdim, hep gezerdimmm
*Büyükbabamı geri getirirdim sonra, onun yeri benim yanım olmalıydı çünkü o tatlı pamuk yanağı yanağıma yakın, kolları sımsıkı beni sarmış olsun isterdim, öyle bir resim hayal ederdim onun için
*Baya bir düzen değiştirirdim herhalde, şöyle köklü değişimler de yapardım sanki;) erdoğan’ı asla birdaha Türkiyemize canım ülkeme karışamayacağı kadar uzaklara yoolllardım, dönüşü olmayan yollaraaaa…. öyle bir resme eklerdim o'nu..
*Şimdi ki çocukların yanına kendi çocukluk arkadaşlarımla çekildiğimiz resmimizi eklerdim, 1 günde olsa çocuk olurduk hepimiz. gösterirdik onlara nasıl çocuk olunuyormuş, nasıl gece yarılarına kadar saklanbaç, yakalamaç, istop oynanıyormuş…
*Sırasıyla okuduğum tüm okullara da eklerdim resimlerimi, arkadaşlarımla beraber, mükemmel zamanlar geçirdiğim öğrencilik hayatıma dönerdim zaman zaman…
*Herkesi istediği yere istediği kişinin yanına eklerdim, ne güzel olurdu herkes olmak istediği yerde olsa mutlu olsa, mutlu olabileceği kişinin yanında olsa hep…
*En sonunda da bende kendi resmimi birinin yanına ekleyiverirdim herhalde, hemde hiç geri gelmemek üzere, hep o kişiyle, hep o resimde… yada içinde onun da olduğu herhangi bi zamanda ve yerde….

Ve şuan aklıma gelmeyen birsürü güzel şeyler yapardım, kendim için, onun için, bunun için, senin için, bizim için, herkes için (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder