13 Şubat 2010 Cumartesi

İtalyanlarrr

Çok uzun zamandır hiç bu kadar eğlenip güldüğümü hatırlamıyorum. Gayet sıradan bir gündü oysa ki, dünden hiçbir farkı olmayan basit bir gündü. Neyse bir gün önceden necmiye’ye biraz kızmıştım, gönlümü almak için kalkıp yanıma gelmiş. Hoşuma da gitti açıkçası, bir-iki kapristen sonra affettim onu her zamanki gibi. Sarıyerdeydik, buz gibiydi hava biyerlerde oturup içimizi ısıtacak bir şeyler içtik,  sonra  sinem’de geldi yanımıza. Güzeldi yani, önümüzde ki haftanın plan-programını yaptık, gezmeler-tozmalarla doldurduk haftamızı falanlar filanlar…
Hiçbir dakika sesimi duymadan duramayan anneciğim aradı her zamanki gibi, ama bende onun sesini duymadan yapamam kiii… canım o benim her şeyimm, hayatta ki en değerli en sevdiğim varlığım.
Önce benimle sonra necoyla konuştu ve bişekilde necoyu bize kalmaya ikna etti süpper annem:) necmiye annem için çok önemlidir, onu da tıpkı beni sevdiği gibi sever, kızı gibi aynı (annem zor biridir öle sevemez hemen kimseleri ama necoya bayılıyoo)
Eve giderken film falan alalım dedik ama bişekilde modumuza uygun film bulamamanın üzüntüsüyle geldik eve. İşte olay tam da bu an başlıyor, eğlence zamanıııı…
Klasik alışkanlıktır; ps açılır, müzik listesi yapılır, msn açılır, face - vb. sitelere bakılır ve mutlaka mailler kontrol edilir! Ve evet sevgili italyanlarımdan 1 mail daha gelmiş. Yaptığımız comenius projesi dolayısıyla neredeyse heryerde tüm comenius sitelerinde-gruplarında mail adresim var. Ve italyanlarla başım fena halde dertte,  sürekli mailler, faceden msjlar ekleme talepleri bla bla bla…
Başıma musallat oldu bu italyanlar ahaha, sonunda birine tamam diycem basıp gidicem italyaya evlenicem falan:) ama bu son gelen mail dierlerine göre daha bi ilginçti:) adam italyn ama türkiyeye yerleşmek istiyo, ist.’a ve benim  ona yardımcı olmamı istiyor, yok ben onu hava alanından karşılarmıymışım, ona ev bulmasına yardımcı olurmuymuşum, erk. arkadaşım varmıymışş, birlikte ne güzel gezermişiz eğlenirmişizz mutlu olurmuşuzz o beni çok mutlu edebilirmişşş falanmış filanmışşş
Adam resmen ikimiz için bir hayal kurmuş ve inanmışta buna, öldükk gülmekten, bu nee yahuu?? Saçmalamışş ahaha
Tamam bana zaten her hafta itlydan 3-4 mail gelir, yok tel ver, yok skype var mı?, tanışalım mı, yok öle mı yok böle mii… hiçbirine cvp vermıorum tabi ki ama bu son gelen maile öldüm resmen, nası bı kafa bu adamda kı yanıı, şaka gibiii…. Sinemin çok güldüğü nijeryalı  siyahi komik arkadaşım sam’de msndeydi ve bu comenius projesini  beraber yürüttüğümüz için bana gelen italya maillerinden onun da haberi vardı ve çok da eğlenirdik bunları okurken. Son gelen maili sam’e de yolladım ve adam resmen dumur oldu,  şaştı kaldı oda,  ee artık abartıyorlar falan diyebildi sadece… ve sam’e göre ben kesnlıkle bır ıtalyan ile evenecektim o bu düşüncesine baya baya inanıyorda. Aslında fena da olmaz hanii:D, severim italyayı italyanları:) ve  yine sam’e göre bnm evleneceğim itaylan bu son maili atan adamdı, ahahah o kadar güldüm kiii msnden bunu yazınca. Bende ona istem dışı hayır zaten ben 1 ay önce evlendim gibi bir şey yazdım ve olay burda koptu, kontrolümden çıktı resmen… adam ciddi ciddi inandı yaa, hadi ben böyle bir yalan attım da sen nasıl inandın?? :) hemen mikrofon açtı ve tüm ciddiyeti ve yarım yamalak türkçesiyle beni bu kararımdan vazgeçirme çalışmalarına başladı…biz tabi necoyla ölüyoruz gülmekten çok eğleniyoruzz, uzun zamandır  hiç bu kadar gülmemiştik hatta iyi ki film almamışız bile dedik. Sonuçta sam’den daha iyi bi film mi bulabilecektik :) tam 2 saat konuştu beni vazgeçrmek için, bende bi güzel atıyorum tabi olmayan o kişiyle alakalı… evlendiğim adam da italyan ama türk vatandaşı, italyda yaşıyo, ailesi turkıye de , 25 yaşında hatta mukemmel bı fotoğraf bulup yolladım bıle sam’e işte bu diye:) ailemın haberi yok, ama ailem kızsada umrumda değil onunla heryere giderim, onu çok seviyorum, falan filan ahaha baya iyi oynadım yanıı:) bi ara neco bile bana dehşet ve gayet inanmış  gözlerle baktıı, o kadar gerçekçi oynadım yani rolümüü…ama bende baya abarttım, gayet inandırıcı konuştum, ikna yeteneğim fazladır zaten  kabul ediyorum, sorduğu tum sorulara da gayet ustalıkla mantıklı cvplar verınce adamcağızda inandı tabı napsın:) yazdım, yönettim, oynadımm ve çokk eğlendimm-eğlendirdimmm:)
Ahaha şaka gibiydi yanii, ortaya bi laf attım, sam’de  oltaya geldi çok eğlendikk çokkk…
Gecemi güzel yapan, gülmekten karnıma ağrılar girmesini sağlayan Sam’e, o kadar uykumun olmasına rağmen inatla beni uyutmayan Necoya, intt. gece boyu bağlantıyı koparmayan kendini yanımızdaymış gibi hissettıren sinoo’ya, benı uyutmamaya kararlı olup sanki necoyla işbirliği yapıyomuş gibi düşünmemi sağlayan  hiç susmayan lanett  telefonuma, tümmm italyanlara ve resimdeki sana çokkk teşekkür ederimmmm…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder