19 Ocak 2010 Salı

Yoğun baskılar üzerine :))

Çocukluğum, hayallerim, sırdaşım, dostum, her şeyim...
Her anımda, her olayımda, üzüntümde, sevincimde, hastalığımda her zaman yanımda olduğun için benimle beraber ağlayıp benimle beraber güldüğün, ilk arkadaşım, 21 yıldır herşeyimi anlattığım, yanında kendim gibi olabildiğim nadir insanlardan olduğun için, 4 yaşında evcilik oynadığım, 6 yaşında muzurluklar yaptığım, ilk aşkımı dinlediğin, bıkmadan usanmadan hep beni dinlediğin için, tüm sırlarımı anlattığım tüm sırlarını anlattığın için, kimsenin bilmediklerini bildiğin için...
Dostluğun, sevecenliğin, pamuk kalbin için, arada kanbağı olmadan da nasıl kardeş olunabileceğini öğrettiğin için, hiçbir doğum günümü unutmadığın,
birlikte inanılmaz keyifli vakit geçirip hayaller kurduğumuz ve sabaha kadar hiç sıkılmadan konuşabildiğimiz için, ağzımdan bir kelime çıkmadan ne söylemek istediğimi anlayabildiğin, beni hiç yormadığın için, evinin kapılarını sonuna kadar açıp evini evim  aileni ailem yaptığın için.Yaptığım tüm huysuzluklara, çocukluklara, şımarıklıklara rağmen beni hep çok sevdiğin bana çok güvendiğin, benim için hep iyi olanı istediğin için. Benim canım olduğun için, en yakınımdaki insan olduğun, dostluğun kardeşliğin ve aklıma gelmeyen birsürü güzel şey için çooook teşekkür ederimm bitanemmmm...
                                                                İyi ki varsınn Aslıııııııı...


Bu da aslı dan aybikem'e
Yoğun baskılar altındayım 2 gündür yaz yaz diye evet yazıyorum işteeeee;) Yazdım bitti (dermişimmmm) AYBİKEM benzerine az rastlanan bir isim ama ben çok şanslıyım ki türünün son örneği olan aybikem yıllardır yanımda yanıbaşımda, şansmı dersin başka bişeymi bilinmez tabii;) Şaka bir yana arkadaşım o benim sırdaşım. Söylenebilecek o kadar söz varki çocukluk arkadaşım, sıra arkadaşım, okul arkadaşım, oyun arkadaşım gibi ama ben hepsini toplayım tek bir isimde buluşturdum Aybikimi, DOSTUM hepsinin tanımı bu bence.
Anlatıcak o kadar çok anımız var ki; çamurdan pastalarımız, evcilik partilerimiz, bebeklerimize elbiseler dikişimiz elbiseleri dikerken aybikemin Reyhan teyzenin tülüne yan yan bakışı ve benim allah gitti güzelim tül diye panik anımm. He bide unutulmuz replik merhabalar ben sunucunuz Öykü Serterr;);) Allahım o neydi yaa, Memoli defterlerimiz, Kemal defterleri Bülent defterim. Hatırlıyomusun bakkalcı bile demişti ya kızım gel sana Bülenti istemeye gidelim diye kopmuştuk;) Bide süper bestemizz isyan dolu halimizle ellerimde mukavva sırtımda da bir çanta görürsen bir gün şaşırma yada tam okuldan kaçarken Ayşa hoca gördü pencereden gibi. Bide bizim mahalleye verdiğimiz konserlerimiz vardı tabi. Yavrum bizi rahat bıraksalar ya popçu olurmuşuz ya topcu kesin:) Bu deli yanımızı çok seviyorum ben gerçi biraz yaşlandık ama olsun hala sağlamız kırıldık, darıldık, isyan ettik ama ayaktayızz işte canım arkadaşım hep şen kahkamızla.......
Canım benim çok değerlisin ara sırada uyuzluğun tutuyo ama olsun ee başa gelen çekilir;) Canım dostum hep yanımda kal yanımda olamasanda yakınımda biryerlerde muhakkak varlığını hissettir bana çünkü varlığın hep huzur ve mutluluk verdi umarım hep böyle kalır.........  

1 yorum:

  1. cnm bnm seni çok seviyorum çok duygulandım yazıcak bişe bulamayorum.

    YanıtlaSil