17 Ocak 2010 Pazar

Her dizide-filmde bi karaktere aşık olmaktan sıkıldım artık…

Gerçekten sıkıldım artık, bu ne canım, bu aralar çok fazla kaptırdım kendimi durum ciddi yani baya hemde. İzlediğim her dizide her filmde yada okuduğum kitapta falan mutlaka aşık olucak birilerini bulabiliyorum,
sonrası fena işte, ya tv.ya da pc.başndan kalkamıyorum saatlerce, ya da o kişi kitabın içindeyse bitirene kadar gözlerim okumaktan kızarana acıyana kadar okuyorum, sonra tekrar başa tekrar başa…Ya da bazen iğrenç dizileri falan da izleyebiliyorum içinde o var diye. Aşk-ı Memnu mesela. Nasıl bi dizidir o amca karısına, karısı behlüle, behlül yengeye, nihal behlüle, ben behlüle, necmiye behlüle, herkes behlüleee:) fena yani, karışık durumlar, kim kiminle, kimin eli nerde, kim kimin nesi belli değil cidden. Ama sadece Kıvanç için izlerim, gülüşü, kirli sakalı, kısacık saçları, tatlı tatlı bakışları için izleyebilirim katlanabilirim bu saçmalığı.
Aaa bide hatta en favorim Wentworth Miller “Michael Scofield “ sadece boyuna posuna değil zekasına hayran kalınası, gözlerini sözlerden daha iyi kullanan, 3 numara saçın en çok yakıştığı, mükemmel mavi gözlere, insanı resmen sarhoş eden bakışlara sahip adamm, Prison break izleme nedenim (o kadar da değil ama insan onu izlerken başka duygulara kapılıo işte) yolda gorsem (ımkansız tamam kabul ediyorum) sorgusuz sualsiz boynuna atlamak istedigim karakter. Ne hakkin var beni saatlerce nonstop esir etmeye, ne hakkin var bana yeni vizyon katmaya, ne hakkın var benı kendıne aşık etmeyeee???? Bir insan bu kadar mı güzel bakar? Bir insana somurtmak bile bu kadar mı yakışır?
Ezelde Kenan var bide, nasıl bi karizmadır o ya…tam adam işte, bakışları, konuşması, her şeyi yani her şeyi…
Sonra Lost var bir de Matthew Fox “ Jack ” muhteşem insan=)
Kenan Doğulu var, hani her yaz illa ki kuruçeşmede buluştuğumuz, söylediği tüm şarkıları üzerime aldığım..
Roger Federer var bide hayran hayran izlediğim ,onunla tenis oynayabilmek gibi imkansızzzz birşeyi istediğimm....aklıma gelmeyenlerde vardır tabi ama sanırım öncelikli olanlar bunlar.
Aaa bii de bende Jake'le Pandora'da yaşasaymışımm:)
Artık biri dur demeli banaaaaaaaaa =)

1 yorum:

  1. kenanı tek geçerim allahım o ne bakış o ne duruş o bi köşede dursun öyle bana baksınn yeter valla ah ahhh ahhhhhhhhhh

    YanıtlaSil