28 Ocak 2010 Perşembe

Moğolistan bizden erkek istiyomuşşş:)





Evet evet bir yanlışlık falan yok haber tıpkı böyleydi. Moğolistan bizden 20 Bin erkek istiyormuş, maksat nüfus artsın:) orada her 6 kadına 1 erkek düşüyormuş ve bizden para karşılığında erkek istiyorlar. hey Allahım ya neler oluyor şu hayatta. Kim bilir daha ne eksantrik şeyler duyacağız, bu ne saçmalıktır yaniii:) aslında bizim içinde fena olmaz hani şöyle çürük olan işe yaramayanları ayırsak da yollasak temizlesek birazcık erkekcikleri, rahat etsek bizde boş boş gezip hiçbir işe yaramayan, sadece ona buna laf atmasını bilen sözde erkekleri yollasak aslında:) aklıma geldikçe gülüyorum, hala da gülüyorum, hatta uzun zaman sonra ilk kez bir habere bu kadar güldüm, bu ne yaa şaka mı buuu nası yaniii:)
Aaaa bir de çok enteresan bir şey daha öğrendim moğolistanla alakalı. hani filmlerde falan duyuyoruz ya başlık parası falan kızlar için olur ya hani, işte moğolistanda tam tersi kızlar erkekleri isterken veriyorlarmış başlık parasını:) şaka gibi bi ülke burası ve ülkenin şöylede bi inancı var eğer türk erkekleri moğolistana gitmeyi kabul ederlerse (tabi ki onlar da başlık parası alacaklarmış) orada yaşayan Moğol erkeklerinin de silkelenip kendilerine geleceklerini düşünüyolarmışmışşş….aldığım duyumlar bu kadarcıkk:) ama çok iyi yaa ahahah çok komik cidden komik yaniii. Yaptığım kısacık bi araştırma sonucunda da bir gerçeği daha öğrendim, Türkiye'de de her 2 kadına 1 erkek düşüyormuşş, o zaman biz de İtalydan isteyelim, şöyle en yakışıklılarından falan getirtsek hiç de fena olmaz hani:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder