24 Ocak 2010 Pazar

Rüyalarım Oscar’a aday:)

N’oluyo böyle anlamıyorum! son zamanlarda öyle rüyalar görüyorum ki, bendeki rüyalar en iyi en yaratıcı senaristlerin bile aklına gelmez, hiç kimsenin hayal gücü bu kadar geniş değildir eminim, hiçbir filme konu bile olmamıştır daha önce. yani tüm rüyalarımı bir kitapta toplasam ya da bunlardan bir film falan çekmeye kalksam ya satış rekorları kırar ya da oscar’a falan aday olur hatta adaylıkla kalmaz direkt ödülleri toplar gelir. Başka bir insan varmıdır acaba onca alakasız insanı, yeri ve nesneleri bir arada gören, rüyasında dünyanın tüm dengeleriyle oynayan, uçabilen,
İstanbul'u feth eden, her gün farklı bir ülke gören-gezen, resmen saatlerce rüya gören ve uyandıktan sonra saatlerce bunlara kafa yoran? Rüyalarımla başım fena halde dertte, yeter artık bende her normal insan gibi normal rüyalar görmek istiyorum, hatta uzun bir süre görmesem falan da olur yani. Hani bir de derler ya "rüyalar insanın bilinçaltıdır"  külliyen yalan, asla katılmıyorum…geçenlerde bir gün kendimi simsiyah çok güzel bir atın üzerinde gördüm, yanımda hiç tanımadığım ama çok yakışıklı çok güzel gözleri olan bir adam, (adam İngiliz ama simsiyah kısacık saçları yemyeşil gözleri ve esmer bir teni var, adam FBI ajanıymış, buraya bir soruşturma takibi için gelmiş, ama asıl amacı bana yardımmış, yani olan biten her şeyden haberi varmış, bilinçli gelmiş yani) arkamızda kalabalık bir asker ordusu, karşımızda düşmanlar… biz İstanbul için savaşıyomuşuz, İstanbul'u feth ediyormuşuz, sanki Fatih Sultan Mehmet 1453 de feth etmemişde bana kalmış:) bu ne şimdi yani? neyin bilinçaltı, ne yani bu? bu gördüğüm normal rüya statüsüne ekleyebileceğim tarzda rüyalardan mesela, daha enteresanları da var, onları hiç anlatmıyorum bile…
İşte böle değişik bi haller oluyo bu aralar bana ve rüyalarıma, hadi hayırlısı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder