25 Ocak 2010 Pazartesi

Bu iki oldu...

Gene uyuyamadım. Geçen hafta pazar gecesi de aynı şey başıma gelmişti. Nedir benim bu pazarlardan çektiğim. Bir gün önceden geç kalkınca ( saat 2:30 gibi) ertesi gün nispeten erken (misal 2:00) yatayım dediğimde ya tüm uykumdan ya da büyük bir kısmından oluyorum, uyuyamıyorum.
Hatta bu kez sırf uykum gelsin rahat uyuyayım diye bilgisayarı bile kapatmadım, müzik de koyayım dedim uyurken rahatlatıcı etki yapsın diye.
Biraz bocaladıktan sonra uyumuşum. İşte tam burada bir "ama" giriyor araya. Çünkü tekrar uyandım, tahminimce 40-60 dakika arası bir uzunlukta uyudum ki bunun da en iyi ihtimal olduğunu düşünüyorum. Ama bu uyanış mahmur denilen uyanışlardan değildi. Kelimenin tam anlamına yakın bir uyanmaydı, sanki günlerdir uyumuşum gibi gayet dinç bir şekilde uyandım yani. Tıpkı geçen pazar'ı pazartesi'ye bağlayan gecede olduğu gibi inat ettim uyuyacağım diye. Ama başaramadım. Kalktım kitap okudum. Bir şeyler okumanın verdiği hafif yorgunluğu hissettiğim an kenara koydum kitabımı ve uykuya dalmak için gözlerimi kapattım ama sanki onların da bana inadı varmış gibi kapattığım an tekrar uyandı gözlerim. Bu sefer de uyuyamadığımı sorun eden beynim kıvrımlı cıvık yapısından sinirli bir küpe dönüşmeye başladı. İlginç bir şey daha öğrendim bu süre zarfında; insan sinirli olunca nefes alması bile rahatsız edici bir hal alıyormuş. Uyumaya çalıştığım süre boyunca bilgisayarın o rahatsız edici sesine aldırmayan ben, nefes alıp verişimin desibelini yüksek buldum. Uyuyamadım sonuç itibariyle. Açtım bilgisayarı ve şimdi oturmuş bunu yazıyorum (saat 06:13). Bu ne saçmalıktır böyle!!! uyuyamamakkk, bu ne yaaa, nedir bu?
Gidip eczaneye uyku ilacı almak çok iyi bir düşünce gibi geliyor mesela şuan ama biliyorum bu kez gece tekrar aynı berbat senaryoyla karşılaşıcam, bunu da biliyorum. Yine uyuyamıycam, sinirli aybikem olucam yine, eee bunu da istemiyorum amaa…
Kararlıyım hem bu kez bu gece mışıl mışıl uyuycam, hiçbişey engel olamıycak benım uyumama inanıyorum yani buna, inanmak istiyorummmm!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder