23 Ocak 2010 Cumartesi

Bembeyaz bir cumartesi...

Güzel bir cumartesi gününe merhaba dedim yaklaşık 3-4 saat önce, kar hala İstanbul’da. Terk edemedi, bırakamadı bizi oda çok sevdi bizleri tıpkı bizimde onu çok özleyip çok sevdiğimiz gibi. Karın yağışını izlemeye bayılıyorum az önce kahvaltımı yaptım bu bembeyaz manzarayla karşı karşıya. ağır ağır giden arabalar, oluşan trafik, kartopu oynayan çocuklar, düşmeden yürümeye çalışan insanlar, durumu baya bi abartıp sanki olağanüstü bir hal olmuşcasına ellerinde alışveriş torbaları evlerine stok yapmaya koşuşturanlar, el ele yürüyen insanlar, camıma kartopu atan amcam:) elinde bastonuyla tın tın yürüyen tatlı ve boncuk gözlü amca…işte bunlar benim penceremden gözüme takılanlar.
Bende bu güzel cumartesi günü kendimi ödüllendirip tembellik yapacağım, hemde en sevdiğimden.
Önce güzel bir dvd mümkünse içinde entrikalar olmayan sonu mutlu biten, beni yormayan güzel romantik bir aşk filmi, elimde dışarıdaki buz gibi havanın aksine içimi ısıtacak sıcacık içeceğim ve sessiz bir ortam… şuan tek istediğim bu.
Sonrasında kitabımı okumaya devam edeceğim,
Aret Vartanyan “ Sen ve Ben ” yine yine yine…Özellikle o son iki sayfasını, o çok etkilendiğim son iki sayfayı.
Sonra derken akşam olacak dünden kararlaştırmıştık bu geceyi…amcam, babam, aslı, merve, reşat ve ben rakı içicektik birlikte, ailece…uzun zamandır yapamadık böyle bişiler hep istedik ama olmadı işte
ya babamın ya amcamın, ya benim (itiraf ediyorum hep benim) bi işimiz çıktı muhakkak. Ama artık tamam bu gece olucak bu. rakılar babamdan, mezeler amcamdan, müzikler aslıdan, ortamı ayarlamak merve ve reşattan…içmek benden:)) içebilirmiyim bilmiyorum ama içmeyi içebilmeyi en azından tadına bakmayı çok istiyorum. Amcam der ki; rakının tadına bakılmaz içeceksin beğenmeyeceksin seni çarpacak, çarpa çarpa öğreneceksin içmeyi, böylelikle seveceksin rakı muhabbetlerini. bakalım artık ben mi onu çarparım yoksa o mu beni çarpar:) denemeden bişi söyleyemem tabi ki…
Neysee şimdii tembellik zamanıı. daha dvd falan seçmek gerekli sonra içecek hazırlamak hatta belki biraz mısır patlatmak...oooo yapacak ne çoooook şey var böylee...

2 yorum:

  1. muhteşemdiii=))acıydıı,iğrençtiii,ıyyy fena bişiydiiiii,bidaha aslaaaaaaaa=)))

    YanıtlaSil