27 Ocak 2010 Çarşamba

Beynimin içinde iç savaş çıkmak üzeree

Sanki beynimin içinde 582 kişilik Keith Moon ve Led Zepelins’in John Bonham orkestrası başlarında şefleri olmadan bişiler çalmaya çalışıyor. Beynim o kadar yoğun, kalabalık ve karışık yani şu sıralar.  zaman zaman sağ-sol loblarım bile görevlerini unutuyormuş gibi geliyor.
Tatildeyim aslında yani mantık olarak bakıldığında en rahat olmam gereken dönem.  yoğunluk, stres, sıkıntı, koşuşturmaca vs… hiçbir şey olmaması gerekiyor! hani tatilim ya sözde, ama nerde..
Beynimin içinden saniyede 1000 türlü şey geçiyor, geçmek zorunda birçok şeyi aynı anda yapmam ve aynı anda düşünmem gerekıyor ve sanırım çok çokk yoruldum. Ab projesi var bir de şu sıralar başımda, aslında uzun zamandır başımda ama ben ciddiyetini çok fazla idrak edemediğim ya da etmek istemediğim için (ki bu daha doğru bi tanı olur) 19 şubatta son tarih olduğu için baya bir sıkışmış durumdayım şu sıralar, poff:(  Berbat bir durumdayım yani, Sam buradaydı bu gün çalıştık biraz, zorladık kendimizi birazcık, ab projeleri, comenius, asistanlık formları, ülke mailleri, falanlar filanlarr, ne zor işmiş bunlarrr://
Çok sıkıldım artık, çok fazla geldi bunlar çok yordu beni, n’olurrr bitsin artıkkk.  ben koordinatör falan da olmak istemiyorum, azıcık beynimi dinlendirmek istiyorum  yoruldum ben yoruldum çok yoruldum hemde.
Yarın tekrar okula gitmem gerekicek bu form zımbırtılarıyla ilgili cuma Üsküdar da toplantı, sonra bostancıda toplantı, zaten hava soğuk, erken kalkmak gerekli, bu aralar pek bi üşengeç ve tembelim bu da ayrı bir konu zaten. Çıldırmak üzereyim kısaca biri gelsin ve beni kurtarsın, ya gelip işlerimi yapsın ya da beni alıp uzaklaşsın buralardan. şöyle uzun bi süre kaybolayim, geldiğimde yapmam gereken herşey olup bitmiş falan olsun:) bende rahat bir nefes alimmmm şöyle, ohhhh diyeee…
Hemen nasıl da güzel bir senaryo çizdim kendime, işlerim falan halloluyo,
biri gelip beni uzklaştırıyo buralardan, dinleniyorum, rahatlıyorummm,
ohh ohhh ohhh yaniii, muhteşem bi final olurdu buu, tek kelimeyle harikuladeeee….ama nerdeee…beynimin içinde neredeyse iç savaş çıkmak üzere ben hala işin gırgırındayımmm, hadi biri gelsin ve içinde bulunduğum şu berbat durumdan beni kurtarsınnn artıkk, lütfenn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder