23 Temmuz 2010 Cuma

kadın olmak zor..

Kadın olmak gerçekten de zor. Çok net zor. Bu düşünceye her zaman sahiptim ama şu sıralar baya hat safalarda. Neden mi? Peki anlatayım azcık. Mesela yarın kuzenimin düğünü var. ve ben 1 haftadır bunun stresi içindeyim; ne giyicem, saçımı nasıl yaptırıcam, takı seçimi, ayakkabılar, oje, çanta.. baya zor yani işimiz.

Erkekler öyle mi ama? Hayır. Onlar rahat. En özel günde bile işleri gayet basit. Sık bir takım elbise, uygun ayakkabı, bir de saç-sakal traşı. Ohh mis. Gökhanı düşünüyorum mesela, yarın düğünü var ama acip bi rahatlık beyefendide. Bi takım elbiseyle halletti işini. Öbür tarafta da müge. Kaç kez gelinlik provası, saçım nasıl olucak telaşı, doğru makyaj seçimi. Şimdi gelde sinirlenme. Zor işimiz yaa, çok zor.

Erkeklerin topuklu ayakkabı derdi de yok, saçım-makyajım bozulucak mı telaşı da yok. Ya da giysilerine uygun takı, çanta vs.  takma olayları falan. Manikür-pedikür de yaptırmıyorlar. Daha sayamayacağım, yani sayarımda çok doğru bir yer değil bunları konuşmak için burası bir sürü iş var, bizim yapmakla yükümlü olduğumuz onlarınsa hayatları boyunca muaf tutuldukları. Bi eşitsizlik var yaniiiiiiii!
Ama bana cinsel kimliğimi seçme şansı verilseydi, her ne kadar zorlukları da olsa ben yine kadın olarak gelmek isterdim dünyaya, o da ayrı bi konu ya. Kadın olmak zor ama güzel. Bi arada bu güzelliklerinden bahsederim. Şuan olmaz, çünkü; kuaföre gitmem gerekli. Manikür-pedikür.
Ee dedim ya kadın olmak zor zanaat yahu.

1 yorum:

  1. bak aynı muhabbet! neresi zor ki bayan olmanın? 2 makyaj yapıyorsunuz, bir de topuklu giyiyorsunuz diye mi bu zorluk? dünyanın en kolay işi bayan olmak, inan bana. erkek olsaydın eminim isyan ederdin. bizim işimiz çok daha zor. siz rahatsınız ya. en azından şöyle düşün, hiçbir kızın peşinden koşma derdiniz yok, kız olduğunuz için çok rahat trip atabilirsiniz, ağlayabilirsiniz, herşeyden korkabilirsiniz. ama erkeklik öyle mi? değil işte. zor iş erkek olmak. o yuzden bu yazıyı sevmedim :) ama seni çok severim o da ayrı konu ;)

    YanıtlaSil