31 Aralık 2009 Perşembe

Ben de yazabilirim =)

Bu gün int. de dolanırken birden aklıma geldi. Neden bende blog yazmıyorum dedim, tamam öyle çok çok iyi yazamam ama yine de yazabilirim. Seviyorum yazmayı, taa küçüklükten beri hep özel bir defterim, günlüğüm olmuştur mutlaka. hala da saklarım sıkıldıkça okurum onları. Hepsi bir anı hatıra hepsinin çok özel yerleri var bende iyi ki de saklamışım onları. Şimdi onları okumak o kadar keyifli oluyor ki…

Şimdi bir de burada yazayım dedim. Ne bileyim üzülünce yazarım, sevinince yazarım , kızınca, mutlu olunca aklıma estikçe canım istedikçe yazarım işte...
Bu kadarı yeterli sanırım başlangıç yazısı için.

2 yorum:

  1. kalbi gibi kendi gibi kalemi de güzel arkadaşımm,seni çokk seviyorummm =))

    YanıtlaSil
  2. yaz bnm canım arkadaşım yakışır sana

    YanıtlaSil